Berg Cup
Ludevit Matuska przysłał bardzo ciekawą wiadomość dotyczącą wyścigów górskich dla amatorów rozgrywanych w naszych południowych sąsiadów. Zapraszamy do zapoznania się z treścią tej wiadomości.
Dear drivers,at Czech and Slovakia is organized international KW Bergcup. It is clasic uphill challenge like you know it from FIA challenges,but it is cup of drivers without licence and don\'t need so much homologated parts so it is also cheaper,but organisation is in same or better quality like on FIA challenges.
You can compete in classes E or N there is also further selecting about ccm. In E class are more moodified cars In N class are normal cars without bigger modification. About wearing-You only must have some helmet ,some gloves.
Further information: www.slovackykopec.cz
www.bergcup.sk
Ludevit Matuska www.126fan.com
A teraz po polsku:
Są to klasyczne wyścigi górskie takie jak znacie z FIA ale przeznczone dla zawodników nie mających licencji i nie ma wymogu posiadania homologowanych części. Ludevit chwali, że organizacja często stoi na wyższym poziomie niż eliminacji FIA.
Występuje podział na klasy E i N, a następnie według pojemności silnika. Prawdopodobnie podział jest taki jak u nas A i N. Nie ma także specjalnych restrykcji dotyczących ubrań: wystarczy kask i rękawice.
Jeśli tylko będziemy mieć jakieś dalsze informacje umieścimy je na stronie bo jest to bardzo ciekawa inicjatywa.
Dear drivers,at Czech and Slovakia is organized international KW Bergcup. It is clasic uphill challenge like you know it from FIA challenges,but it is cup of drivers without licence and don\'t need so much homologated parts so it is also cheaper,but organisation is in same or better quality like on FIA challenges.
You can compete in classes E or N there is also further selecting about ccm. In E class are more moodified cars In N class are normal cars without bigger modification. About wearing-You only must have some helmet ,some gloves.
Further information: www.slovackykopec.cz
www.bergcup.sk
Ludevit Matuska www.126fan.com
A teraz po polsku:
Są to klasyczne wyścigi górskie takie jak znacie z FIA ale przeznczone dla zawodników nie mających licencji i nie ma wymogu posiadania homologowanych części. Ludevit chwali, że organizacja często stoi na wyższym poziomie niż eliminacji FIA.
Występuje podział na klasy E i N, a następnie według pojemności silnika. Prawdopodobnie podział jest taki jak u nas A i N. Nie ma także specjalnych restrykcji dotyczących ubrań: wystarczy kask i rękawice.
Jeśli tylko będziemy mieć jakieś dalsze informacje umieścimy je na stronie bo jest to bardzo ciekawa inicjatywa.