» Golf R32Golf R32
Golf R32 241KM, silnik z Phaetona, nap?d na 4 koła, sk贸rzane wykończenia. Jest to najmocniejszy seryjnie produkowany Golf z serii 4.

GolFR32Co zrobić, żeby otrzymać najmocniejszego Golfa w historii? Odpowiedż jest prosta: wsadzić do niego silnik z limuzyny klasy wyższej - Phaetona dodać napęd na 4 koła i już sukces gotowy. Przynajmniej teoretycznie.

    Efekt to 177 kW/ 241 KM pozwalające rozpędzić samoch贸d do 100 km/h w czasie 6,4 sekundy. Silnik to prawdziwy majstersztyk. Cechuje go:
 » bezstopniowo przestawialny wałek rozrz±du zawor贸w ss±cych i wydechowych;
 » zmienna geometria kolektora ss±cego
 » selektywna regulacja spalania stukowego

    GolfR32-silnikWartość mocy to 177 kW / 241 KM osi±gana przy 6250 obr/ min, oraz moment obrotowy o wartości 320Nm osi±gany już przy obrotach wynosz±cych 2800 obr/ min. Za odprowadzenie gaz贸w wylotowych odpowiada układ wydechowy z końc贸wkami po obu stronach samochodu, daj±cy rasowy dĽwięk.

    Moc silnika jest przekazywana na wszystkie koła (4Motion) dzięki sześcio - stopniowej skrzyni bieg贸w o blisko położonych przełożeniach. Gwarantuje to precyzyjn± i szybk± zmianę bieg贸w, a zatem odpowiednie wykorzystanie mocy samochodu. Samoch贸d posadzony jest na 18 calowych felgach i oponach 225/40 ZR 18. Obniżenie o 30 mm w por贸wnaniu z seryjnym Golfem nie tylko dodaje atrakcyjnego wygl±du, ale także poprawia walory trakcyjne samochodu. Do skutecznego hamownia zastosowano układ hamulcowy z wentylowanymi hamulcami tarczowymi na wszystkich kołach, z polakierowanymi na niebieski kolor zaciskami.

    GolfR32-wn?trzeTyle o silniku itp. Teraz o tym, co kierowca widzi najczęściej, czyli wnętrze samochodu. Czarna sk贸ra, aplikacje z aluminium podkreślaj±, że nie jedziemy zwykłym Golfem. Dla wygodnego i bezpiecznego siedzenia samoch贸d wyposażony jest w fotele kubełkowe, a do dobrego kierowania w sk贸rzaną kierownicę.