» Zender Straight 8Zender Straight 8
Nowe i oryginalne konstrukcje, nie nastawione na masową produkcję zdarzają się niezwykle rzadko, szczeg贸lnie w branży motoryzacyjnej ze względu na olbrzymie koszty. Dlatego ten samoch贸d to tylko concept.

   Zender Straight 8Jako, że jest to oryginalna konstrukcja zacznijmy od om贸wienia sylwetki Zendera Straight 8. Ostre linie przetłoczeń nadwozia to charakcterystyczna cecha tego samochodu. Z przodu znajduje się zderzako-spojler z dwoma pionowymi wlotami powietrza. Całość zdobią podłużne światła, wraz z plastikowymi dodatkami. Tył samochodu jest r贸wnie ciekawy. Duże zespolone lampy i dwie symetrycznie umieszczone końc贸wki wydechu zdobią tylną część samochodu, zapewniając ciekawy wygląd. Samoch贸d porusza się na 19 felgach z oponami 245/35 z przodu i 275/30 z tyłu.


   Zender Straight 8Wnętrze jak przystało na przykładnego roadstera nie jest wyposażone w zbyt wiele niepotrzebnych element贸w. Aluminiowe dodatki, kubełki firmy Recaro, ciekawie zaprojektowana kierownica, kilka przycisk贸w i radio. Ot, cały Straight 8.


   Zender Straight 8Samoch贸d napędzany jest 3,2-litrowym silnikiem firmy BMW, posiada on 6 cylindr贸w. Moc przez niego dostarczana to 321 KM. Dużo, mało? Trudno stwierdzić, można powiedzieć, że odpowiednio. Samoch贸d ten waży 1350 kg, przy tej masie i przy tym silniku przyspieszenie do 'setki' wynosi 5,3s, zaś prędkość maksymalna to 250 km/h. D bezpiecznego poruszania się po drogach zastosowano przerobione zawieszenie z BMW serii M, oraz wentylowane tarcze hamulcowe.